Sunday, July 15

wochenende

legutóbbi hétvégém igen ingerszegényen indult, mivel épp megérkezett a vég nélküli hidegfront. így a szombat úgy, ahogy van, otthoni ténykedéssel telt. ennek köszönhetően most már teljesen kialakítottam a lakást, komplett körletté vált. ugyanígy átnyálaztam magam a teendőkön és pótoltam a takarítást is. egyáltalán nem fotózom a kajákat sem, pedig most már mindkét nap főztem, kezdem feszegetni kicsi határaimat. azért a rizsfőző óriási segítség.
teljesen váratlanul hétágra sütött a nap vasárnap este 6tól. épp jókora vasalnivalóimmal végeztem - mellékszál: utálom a vasalást, így mindig beteszek egy ismeretlen lemezt youtube-ról, ezúttal a kanadai rush idei clockwork angels remekműve pörgött végig - a headlong flight közben különösképp vigyáznom kellett a gallérokra. nehéz vasalás közben headbangelni.
viszont a napsugaraknak nem lehet ellenállni - irány bicaj!

No comments:

Post a Comment