Thursday, July 5

weingeschäft aus burgenland

nem bevált úton sétálgattam hazafelé újdonsült futócipőmmel, így akadtam rá véletlen erre az egyáltalán nem bevett időben nyitva tartó borboltra. Gols-ból származik a Bernthaler pincészet, két osztrák fazon viszi. honlapjuk nyitóképéért most kérek elnézést. nemcsak tájborokat árusítanak, hanem kísérleteznek frizzantéval, valamint gesztenyehordóban érlelt chardonnay-val is. a tulajdonos szerint teljesen véletlenszerű időpontokban vannak nyitva, zömmel pénteken kaphatóak el, ám akkor járhatok biztosan, ha felhívom őket :) természetesen simán kiszúrta, hogy magyar vagyok. na ekkor nyílt meg előttem a bolt a maga mélységében, minden különlegesség az asztalra került.

természetesen már törzsvásárló vagyok itt is, kundekarte alap.

No comments:

Post a Comment