Monday, July 2

spätdienst

fokozva az előző életképet: ma este teljesen váratlanul legtapasztaltabb helyi kollégám rögtönzött ismeretterjesztő előadást tartott a programozás alapjairól abap nyelvben. tekintve, hogy mindig is balfék voltam abaphoz (enyhén visszatetsző dolog ugye, hogyha már ezzel foglalkozom szőr mentén).
node a srácon és rajtam kívül csak a legreménytelenebb esetű kolléganő volt jelen. ő tényleg orvosi ló, ha egyszer meglegyintik és kipenderítik, bizony, jelzés számomra is, hogy veszélyben a haza. de ez nem zavarta az osztrák srácot, ő el akarta mondani ezt és kapóra jött, hogy én is ott vagyok még - maradtunk is jó másfél órát egész este 8ig. talán még értettem is nagy részét, ami elhangzott (értettem, sőt fényképeztem a rajzokat, ahogy haladtunk - erre se gondoltak a többiek, megint a parasztgyereknek kell mutatni az utat, óhhh. ismét.)

kezdem becsülni az itt töltött időt, mert nagyon nem hiába telik itt. sőt, most lehet helyrehoznom hiányosságaimat - és talán megtanulni németül is. ehhez persze kurzust kell keresnem szeptemberig, mikoris elkezdődik a munkahelyi nyelvi képzés.

a spätdienst egyébként onnan jött, hogy az egyik fő titkárnő pénteken f5ig tartó munkaidejét már ezzel a címkével látta el. este 8 felől nézve egész másképp mutat ez :)

No comments:

Post a Comment