Sunday, June 3

alles gekauft

ugyan hétvége során nem írtam semmit eddig, igen mozgalmas és eredményes volt ezúttal. köszönhetően a bankkártyának, persze. így most már gyakorlatilag minden van, ami szem-szájnak ingere. egyben elkezdtem igen satnya állapotú ruhatáram frissítését is - ez egy kiemelt támogatású irányzat a következő években.
német nyelvtudásom jelenlegi betetőzéseként visszaadtam egy pár napja vásárolt terméket baumaxban, valamint kértem egy korábbi, még nem kundekarte-re kiállított számla utólagos állítását. csodás, probléma nélkül sikerült.
shopping lázamat végül a vietnami értéktelen tárgyak boltjában éltem ki miniatűr rizsfőző képében. mivel a leírás figyelmen kívül hagyta a nem sino-tibeti nyelveket úgy en bloc, így az alábbi leírást találtam a wikihow-n.

No comments:

Post a Comment